Torsdag 120112

Idag ringde mobilen klockan sju, hujedamig! Har sovit asdåligt inatt av nån anledning :/ Iallafall, kom upp och började göra mig iordning. Väckte Celine som var på jättebra humör, vilket var skönt! :)

Körde henne till dagis, där hon SPRANG in på avdelningen och glömde säga hejdå! Haha. Sötnos. Efter det så åkte jag förbi Statoil och tankade några liter och köpte dricka och bulle, hehe busig är jag..

Vände fronten på bilen söderut mot Göteborg, men kommer till Sylte och inser att jag glömt pengarna..! Bara att vända. Passade på att byta skor med då mina läckte in vatten på grund av allt REGN!

Äntligen på G! Hämtade upp Ida i Göta och klagade som fan på vägen för det var ju väg arbeten HELA vägen ner till Jordfallsbron där vi svängde av.

In på Ikea Bäckebol och letade upp byrån jag skulle köpa, men den var jätteliten! Så det blev inget, kollade då upp Kullens byrå med 3 lådor, men den var också jätteliten :( Så tittade på Malms 6 lådorbyrå, men den kostar 1295:- så ville prata med D först och i väntan på att han skulle vakna så gick vi till MediaMarkt :) Men hittade ingenting av värde så vi gick till Clas Ohlsson där Ida köpte en datamus och jag köpte bläckpennor i fina färger!

Sen gick vi tillbaka till Ikea :) Då hade D ringt och sa det att vi väntar tills löning och att han kan följa med för vi får ta hans bil så vi kan fälla sätena, annars får vi inte med byrån :P
Så Ida och jag gick in för att betala det vi redan plockat och ställt i en vagn. Så Ida köpte en fårskinnsfäll och jag köpte:
6 Smaska skålar till Celine
2 st röda Knubbig lampor på fyndavdelningen
3 olika fack att lägga i en byrålåda t.ex
och en hög grön barnstol, Urban :)

På vägen hem så åkte vi förbi Göteborgs Kex, FYYYYYY MIIIIIIG! Hehe.
När jag slängt av Ida så åkte jag hem och la mig lite i soffan och myste med en kaka. Vid fyra åkte jag och hämtade Celine för att åka och handla.

Jag har en grej jag skulle vilja prata med nån om, men vill inte skriva ut det här för exakt ALLA som läser :/

Jaja, nu sover Celine efter ett varmt och skönt bad och jag sitter och kollar på tv och D spelar! :) Nu blir det lite mys med boken Rädda Felix av Helena Richardsson från Trollhättan, handlar om hennes kamp att få gallring av embryon i jakt på ett identiskt syskon till Felix för att rädda hans liv!

(P.s. För er som gillar att läsa sanna historier typ, Pojken som kallades Det, läs Varför gråter inte Emma? Handlar om morden på Max och Saga i Arboga 2008, den är så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0