Tisdag120117

Yes, igår bara sprang iväg! Jag försov mig. Så Celine kom försent till dagis, men bara med 20-30 min så ingen fara så :) Iallafall. När jag kört henne till dagis trodde jag att jag och D skulle hjälpa min bror hämta hans bil, men så var det inte. Så vi väntade och väntade. Halv ett ringde bror och sa att vi kunde hämta han och åka, hahah :P

Så vi körde han till Edet och åkte sen vidare till Uddevalla för att prova jacka och byxor. Men nedå, det passa inte. Så vi åkte vidare till Stadium, där hittade jag iallafall ett par termobyxor. Åkte hem och hämtade Celine och sen till överby för att kika där, kollade på Team Sportia, men hittade inget.
In på intersport och efter mycket om och men så hittade vi en lila jacka........... Vi hängde undan den så jag fick fundera.
Åkte till McDonalds för att äta lite då klockan var mycket och jag inte ville ställe mig och laga mat när jag kom hem. Jag satt och funderade på denna jackan och så kände jag att: Näe, jag kan lika gärna köpa den och ta med den hem och känna och klämma! Så vi åkte tillbaka och köpte den!

Väl hemma så kom D:s mamma och mormor och jag hjälpte svärmor med henne nya mobil. Lägga in bilder från gamla mobilen mm. När dom gått så skulle Celine sova, så hon la sig efter lite om och men :)
Då kom jag att tänka på att jag provat en jacka på Deval tidigare under dagen, fast vi ratade den för att den kostade för mycket (649:-). Men denna lila jacka kostade ju 990:-?!

Så nu idag på förmiddagen så var jag iväg efter att ha lämnat Celine på dagis, och köpte den jackan på Deval istället för att prova hemma med termobyxorna och så köpte jag en Soft Shell jacka, asskön, grön ;)
Men den svarta jackan passade inte med byxorna, blev liiite tight, så ska åka tillbaka i eftermiddag tänkte jag och byta den till en storlek större :)

Nu sitter D och pillar med min nya stationära dator för att få igång spelet Star Wars; The Old Republic. Ska bli askul när han får igång det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0