Onsdag 120111

Hej alla glada!

Vaknade klockan åtta av att min och D:s mobil larmade och han rev ner i stort sett allt på hans nattduksbord.. :P Väckte mitt lilla monster och körde henne till dagis.

Halv tio var jag på vårdcentralen och skulle ta blodprov, då var det en PRAKTIKANT!! Jag tänkte det, att om hon ska ta blodprovet så springer jag! Som tur var det inte det, utan en vanlig sköterska som tagit prover på mig flera gånger. *pust*
Jag som HATAR sprutor.. Jag gjorde även ett EKG-test. Jag har ingen aning om hur det såg ut. Min läkare ska titta på det och sen ska hon höra av sig, så får la se i dagarna här!

Åkte hem och hämtade upp D som sålde sin bil. För att köra han ut till mina föräldrar så han kunde köpa pappas bil! Haha. Iallafall, sen åkte vi och käkade och jag var bara tvungen att rengöra framrutan på min bil, såg ju inte igenom all skit!

Medans D skulle köpa olja till sin bil så åkte jag och tränade.

Först tio min på.. ja vad den nu heter, hehe.. Sen så körde jag 12*2 rep på benböj, bensträck, rodd, axelpress, bröstpress, rygg och mage. Olika vikter på alla, så det kan jag inte skriva upp :) Efter det så var det dags att åka hem. Hjälpte D att göra rent bilen inuti.

Nu sitter jag här och gör ingenting, funderar på om man ska laga mat i lugn och ro så kan man värma till Celine sen när hon kommer hem? :)


Kommentarer
Postat av: Anki

Haha, låter som en härlig morgon att vakna till ;) Blev han rädd för väckarklockan eller? :P

Postat av: Jannika mamma till Bönan och kiwibebis

Nu har svar dykt upp! tobbes kommer så snart han skrivit dem;)

2012-01-12 @ 20:10:38
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0