Söndag 120115

Hej alla glada!

Igår gick utan att jag fick skrivit nått, så snabb summering av gårddagen:
Vi sov ju hos mina föräldrar på natten, vaknade och åt frukost. "Nygjord" gröt! (Mamma gjorde kvällen innan). Sen vid typ 12 (?) så åkte vi hemåt med min nyinköpta dator (av brorsan) och hämtade lite grejer och så innan vi åkte vidare till Emma och Mattias.
Där ute skulle vi grilla. Meeen, ja det var ju fullständigt livsfarligt för det var ingen liten campingeld utan en stor BRASA så det gick sådär! :) Celine fick iallafall rida, hon kommer lätt bli en hästtjej när hon blir stor, för hon blev jätte ledsen när hon inte fick rida mer :/

På kvällen så passade vi söta Leia (Alex och Malins söta tjej) och det gick ganska bra, lite gnälligt var det och när klockan närmade sig elva så började jag ge upp :/ Sen var det dags för sängen! :)

Idag då, så har det inte hänt så mycket. Gick upp när D åkte till jobbet. Så jag åkte ut till mamma, skulle hjälpa henne med hennes hår. Men det gjordes inte med en gång. Först åt vi lite gröt, sen läste jag lite och Celine tittade på tv. Sen kollade jag upp lite priser på nätet och SEN färgade jag mammas hår, så gjorde la det vid typ två :P Var där mellan 10 och 11 nån gång :)

Åkte hem vid femtiden. Celine lekte lite och jag satte mig vid datorn och pillade. Sen bajsade hon, så jag fick byta blöja på henne och passade på att bada henne :) Efter badet var det raka vägen i säng, då hon var TRÖTT! Satte mig och spelade lite och nu sitter jag och väntar på D så han kan spela med mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0