Måndag 120109

Det har snöat ute, jättemysigt! Får man mula sitt barn? :)

Jag har skrivit färdigt papprena jag ska skicka in till CSN så jag får mina pengar nu. Tog väl BARA en och en halv timme.

Jag har även sorterat kläderna jag fick av min moster till Celine så nu är tvättkorgarna fulla igen. Ska tvätta hela dagen imorn tänkte jag. Igen.. Men det behövs. Sen på torsdag (?) ska jag försöka komma iväg till Ikea. Passa på medans Celine är på dagis.
Nån som vill hänga på? Måste köpa nya byråer till Celine då hennes håller på att rasa ihop nu av alla kläder!! Men funderar ändå på att spara den. Vet inte till vad än bara, förslag??

Ska nog ta och göra iordning lite att äta. Är hungrig som faan! :O Och Celine behöver nog lite att äta snart igen, så dåligt humör som hon är på! :P

Hon sitter inne på sitt rum och skäller på mig och säger att hon är "dum" (arg), jag kan inte hjälpa att plupparna var för stora för hennes små foppa-tofflor!


Kommentarer
Postat av: Wilja

Det luktar SÅ gott!!!

2012-01-10 @ 08:13:17
URL: http://mmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0