Fredag 120113

Det är verkligen fredagen den trettonde och inget har hänt än! Peppar peppar!!

Dagen började klockan åtta för mig, klockan sju för stackars D som inte kunde somna om efter att min klocka råkade ringa :/
Gick iallafall upp efter att D tjatat på mig i en kvart! Började göra mig iordning och väckte Celine. Efter att ha kört henne till dagis så hämtade jag upp D för vi skulle till Frändefors och titta på hus. Mysfaktorn var ashög på det huset, men liiiite långt och liiiite för mycket att pilla med! Men mäklaren sa att det fanns ett hus inne i själva Frändefors som hon trodde skulle passa oss, så vi ska boka en tid med henne, kanske, och titta på det om två veckor.

Kom hem iallafall och D skulle prata med BRL om stereon i 9-5:an och jag sprang upp och hämtade träningskläder för jag skulle iväg och träna med Wilja. Efter lite träning och sen lite tjöt bara medans vi satt och gungade på "yoga" bollarna (eller vad det nu är) så åkte vi hem.

Så nu sitter jag här, hungrig som ett as. Fastän jag ätit en banan! Vet inte riktigt hur jag ska lösa detta :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0