Måndag 111003

Idag startade dagen med att jag inte AAAAAAAAAAAAAALLS ville gå upp, men bet i det sura äpplet och gjorde det iallafall. Kom på när jag och Celine precis skulle gå utanför dörren att, just det ja, bilbarnstolen sitter inte i bilen så det var att ta med Celines hjälm och cykla först till dagis, sen till skolan. Jobbigt var det, men skönt!!

Vi hade bara lektion till 9.50 idag. Efter det så cyklade jag hem igen för att hämta min plånbok som jag glömt på morgonen. Skulle ju iväg och äta "lunch" med Ida. Väl hemma så kände jag att jag verkligen inte orkade cykla in till stan igen, så jag tog faktiskt bilen.

Mötte upp Ida utanför Baggis och käkade där. Sen följde Ida med mig hem för jag skulle städa bilen. Jag dammsög den, tvättade sätena och putsade två rutor :P Haha. Men när jag skulle sätta i bilbarnstolen igen så blev jag så jävla trött på det så jag gick ut på blocket och kollade, hittade en annan stol. Ringde henne och åkte och tittade på stolen och den var värt sitt pris så jag köpte den! Så nu har jag en bilbarnstol att bli av med också! Intresserad? Efter det så gick Ida till sin skola, hon skulle ta kort. Jag gjorde färdigt i bilen och sen hämtade jag Celine och D åkte till jobbet.

Vi åkte hem till mormor och morfar en stund och bara slappade och nu är jag hemma igen. Trött som en gris och hungrig som en varg, så jag tror bestämt att det blir lite kvällsmat framför en bra film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0