Kvällsingen

Det blev inget greja med bilen idag. Höhö. Vi åkte och käkade på Golden Flower istället, jättemysigt var det att få lite ensamtid med älsklingen :) Sen när vi kom hem så väntade jag på Kent och Martina som skulle komma med mitt lilla monstro. När jag stod där och väntade så kom även Wilja och Dora. Wilja skulle lämna sin dator till Kent.

Vi stod där ute och tjötade en stund och Celine busade och helt plötsligt så föll hon pladask på backen. Men som tur var gick det bra och hon fick bara en fläskläpp.

L var även här en sväng och fikade, men nu har han gått hem och D sitter framför sin dator och jag framför min. Jag ska föra över lite musik till mobilen som jag kan ha i skolan! Blir så långtråkigt att bara sitta där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0