Det här med blogg?

Alltså, jag har funderat på det här med blogg. Jag läser ju ett par stycken och dom handlar ju om bloggarens liv. Men det är bara det att vem tycker det är kul att läsa om vad nån gör varenda dag? Visst fine, jag gör det. Men jag är så damn nyfiken också.

Jag tycker annars att Fredriks blogg är rätt underhållande. Man får veta vad han tycker och tänker i samhällsfrågor bland annat. Även vad han gör om dagarna. Det är lite mer varierat.

Jag som går i skolan gör ju i stort sett samma sak varje dag. Är det så kul att läsa om? Hur jag berättar att "idag så har vi haft CNC och hållt på med samma bokstäver och samma siffror igen som igår". Är det kul i längden?

Ne, det är ju inte det. Jag tycker inte det är stimulerande att skriva om heller.
Jag vill skriva nått produktivt, som folk faktiskt intresserar sig för. Vad är det då? Va?

Förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0